Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Náchod / PRACOVNÍK / PRACOVNICE KLIENTSKÉHO CENTRA BANKY

PRACOVNÍK / PRACOVNICE KLIENTSKÉHO CENTRA BANKY

sales24, s.r.o. nabízí 2 volná pracovní místa na pozici PRACOVNÍK / PRACOVNICE KLIENTSKÉHO CENTRA BANKY. Práce na plný nebo zkrácený úvazek ve dvousměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 1.12.2021 s ohodnocením od 20 000 do 32 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Nižší střední odborné. Místem pracoviště je Sales24, s.r.o. - pracoviště, okres Náchod. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.4.2021. Další informace Vám poskytne Kristýna Horká.

Zaměstnavatel: sales24, s.r.o.
Místo výkonu práce: Náchod
Platové ohodnocení: 20 000 – 32 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně: 20
Pracovní poměr: Na dobu určitou do 1.12.2021
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

PRACOVNÍK / PRACOVNICE KLIENTSKÉHO CENTRA BANKY - VYHRAZENO PRO OZP.
Pracovní poměr na dobu určitou (do 1.12.2021), plný pracovní úvazek s možností zkráceného (v případě zkráceného pracovního úvazku se jedná min. o 20 hod. týdně).

Náplň práce: správa internetového bankovnictví klientů; podpora uživatelů; komunikace s klienty; zadávání dat do PC.

Kontakt - paní Horká Kristýna, tel.: 739 108 497, e-mail: horka@csrteam.cz (zaslání životopisu).

První kontakt

Kontaktní osoba: Kristýna Horká
Telefon: 739 108 497
E-mail: horka@csrteam.cz

Referenční číslo ÚP: 20982960752
Poslední aktualizace: 9.3.2021

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 11.4.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů